سطح حرفه ای


C1 و C2

سطح C1
فرد بعد از اتمام موفقیت آمیز سطح B2 قادر خواهد بود تا سطح C1 زبان آلمانی را شروع کند.
از آنجایی که این سطح پیشرفته و حرفه ای است طبیعتا دوره های فوق فشرده برای این سطح برگزار نمیشود و حداقل دوره ی فشرده ۶ الی ۸ ماه میباشد و نکته ی مهمتر اینکه صادقانه هر استاد و مدرسی نمیتواند ادعای تدریس در این سطح را کند.
موسسه ی تندیس پارس با توجه به اینکه تخصصی روی زبان آلمانی کار میکند با بهره گیری از بهترین اساتید زبان آلمانی صراحتا بهترین سبک و سطح آموزش در سطح C1 زبان آلمانی را دارد و میتواند کلاس های گروهی یا خصوصی برگزار کند.
در این سطح ما از اساتید اصالتا آلمانی استفاده میکنیم که تسلط بیشتری دارند و بهتر میتوانند به زبان اموزان پیشرفته کمک کنند.
زبان آموز بعد از اتمام موفقیت امیز سطح C1 میتوانند در آزمون های بین المللی شرکت کند البته طبیعتا احتیاج به دوره ی امادگی ازمون دارد که موسسه ی تندیس پارس قادر به برگزاری این کلاس ها میباشد.


سطح C2

زبان اموز پس از اتمام موفقیت امیز سطح C1 میتواند وارد سطح فوق حرفه ای C2 شود.
افراد بسیار کمی در ایران و دنیا دارای مدرک بین المللی سطح C2 هستند اما طبیعتا تسلط بر این سطح زبانی میتواند کاملا شما را به یک فرد کاملا آلمانی زبان تبدیل کند.
همچنین علاقه به زبان های تخصصی و ادبیات میتواند محرک قوی ای برای موفقیت در سطح C2 شود.
ما در موسسه ی تتدیس پارس با استفاده از منابع مختلف و اساتید برجسته توانایی برگزاری کلاس در این سطح را داریم.
البته نکته ی حائز اهمیت هزینه ی کلاس های این سطح میباشد که با توجه به سختی کار مبالغ بالایی در نظر گرفته شده است که در سوی مقابل ارزش آن را دارد که به بالاترین سطح زبان آلمانی برسید.

متن سربرگ خود را وارد کنید

سلام برای شروع آزمون اطلاعات تو وارد کن تا بریم برای آزمون

ارسال مجدد گذرواژه یکبار مصرف (00:120)